Söndag 26/11

Första inlägget, och jag fattar knappt upplägget - men det lär visa sig om det kommer ut i etern.

Jag bloggade för 7-8 år sen, men då kallades det dagbok eller reload, och då fanns inga färdiga mallar utan sidan byggdes själv med HTML i anteckningar *skrattar* Låter som jag är en stenåldersödla, men det kanske jag ä också när jag tänker efter ;)

Kan vara kul att lägga ut lite tankar igen, och se hur dagarna som går bildar något som förhoppningsvis kan kallas utveckling snarare än inveckling. Det lär visa sig, det med :)

Inte varit en speciellt invecklad dag i varje fall, började med att träna en timme för att få upp lite tempo innan jag small av igen *s* Varit ute på prom sen med Tindra - min älskade hundtjej, och govännen Ninni som alltid gör mig glad. Försökt läsa lite, men känner mig så stressad över plugget nu att det knappt går in något. Måste få nån ordning på grupparbetet i morgon, annars hoppar jag i storsjön... *sucka*

Nej, nu ska jag hjälpa mannen i huset att sätta upp en hyllla i köket som vi fyndade på loppis igår :)

Ha re kanin!