Tordagsegt

VART tar dagarna vägen??? Snart blir jag tokig, ju äldre jag blir desto fortare går dagarna, är det logiskt... kanske, men inte rättvist ;)

I tisdags satte jag och sambon med gemensamma krafter ihop våran nya dator, som vi beställt i delar. Det var en ny erfarenhet, har tidigare bara gjort enklare fysiska ingrepp i burkar. Har ett par fleråriga utbildningar som har med datorer å göra, men det är bara mjukvarumässigt. Och det är knappt man minns dom efter alla år ... ja ja.  Men, vi fick till det och den funkar! *stolt*

Men, eftersom jag har en axel o en nacke som är paj så blev jag skit-risig i värk så jag har inte varit så pigg sen dess. Idag tog jag mig iväg å simmade i af, i övrigt har jag dom har dagarna bara jobbat med grupparbetet som ska in på söndag. Obligatoriska seminariedagar nästa vecka, och jag gruvar. Har fan social fobi när det gäller att redovisa inför en stoooooooor klass... *gruva*


Puss å kram
#1 - - Lilla My:

Hej min älskade Vänn...

Vart så rörd när jag såg mamma o pappa din känns som dagarna bara går och dom är där fortfarande hoss oss..

Älskar dig!!

Jätte Kramar m.