Möten & bortdomnad....

Sover så dåligt nu (inte ovanligt) att jag tror jag blir tokig snart. Inget fungerar när man inte får sömn, minst av allt hjärnan... =(

Självkänsla-kursen (egentligen en cirkel) verkar kunna bli något bra. Jag hoppas på ett lyft och att den tillför något nytt. När jag åkte från den igår kväll betedde sig bilen lite märkligt igen, men i dag har den gått klockrent. Skumma bilar det där, ford :D Ska byta stift, spridare, bensin- o luftfilter på den när jag får lön nästa gång (läs studielån och sjukersättning).

På tal om sjukersättning så var jag på möte idag med FK, som ville göra en utredning om jag kan klara mer än en halvtid. Men utredaren insåg att det i nuläget inte är realistiskt att tro att jag kommer klara mer än det jag redan gör. Som det är nu räcker det mer än väl med halvtid, träningen blir lidande i stor utsträckning för att orken inte riktigt vill infinna sig. Sömnen är som den är, och sista dagarna har ett otrevligt fenomen som jag sällan får mer än när det är "för mycket". Halva ansiktet domnar bort, och det liksom kryper under huden. Skumt. Men det är väl nåt som "stryps av" i nacktrakten. Hur som helst, det är riktigt obehagligt.

Hade möte på skolan oxå idag, med programansvarige för utbildningen, inför nästa års valbara kurser. Jag ska läsa ett år (20 poäng) alkohol och drogmissbruk. Egentligen hade jag kunna tillgodogöra mig 15 poäng som jag har i fristående kurser, och läsa en 5 poängare till så hade jag terminen klar så att säga - men jag tycker det ger mer att ha en ordentlig inriktning på utbildningen. Blir nog... bra =)

Over and... kram