Självkänsla och helglängtan

Längtar till helgen! Känns som jag redan gjort min vecka.. all värk sen helgens tripp gör sitt till och med sömnbrist och praktiserande med tillhörande intryck. För visst väcker det tankar att träffa många människor med olika erfarenheter och problem. Det jag kan känna vara svårt för egen räkning är att inte ta på mig "fixarhatten" och försöka lösa deras problem, utan faktiskt finna människans egen kraft till att lösa sina problem själv. För så är det ju, man kan aldrig lösa någon annans problem - men däremot lära sig vara ett verktyg och stöd i den processen. Spännande arbete!

På tal om kraft och inre styrka så ska jag börja en kurs ikväll som handlar om att stärka sin självkänsla. Ska bli kul! Känner att jag behöver lite positiva intryck och ny kraft i tillvaron. Hoppas kursen är lika bra som jag tror :)

Nej, lite kaffe innan det är dags att åka iväg.... om forden går idag, igår hackade den o betedde sig allmänt märkligt, min sambo tror det har med tändstiften eller nåt att göra. Men med vår vanliga otur vad det gäller bilar så rasar väl snart hela motorn! *asg* Vilken jä**a tur man är utrustad med humor! :D

Ha re kanin o *kramen*

#1 - - Jerry:

Ditt första stycke: Ja, det är ju det som är livet och som är så spännande men ibland så förbenat jobbigt, både när det gäller en själv och de omkring en.

Ditt andra stycke: Tänk att den är bra. Det är en bra kurs. Basta!

Ditt tredje stycke: Jag och bilar går inte ihop. Jag formligen avskyr fordon och vore jag själv så hade jag aldrig skaffat mig en bil!

Hur har man det kanin? (;-)
KRAAAM!