Slut...

... på sommaren, och med den tillfälliga fristen från värsta värken. Igår började axeln krångla riktigt, och idag vill jag bara lägga mig ner och gråta.. blir så less.. Nästan så att man glömmer varje gång hur det är, när hösten kommer med blåst och kyla. Det är inte nog med att jag ska ha ont hela tiden, jag blir helt tömd på energi också, vet inte vilket som är värst. Jag borde flytta till ett varmare land.

Inte hänt mycket i helgen av just skrivna anledning. Tränade igår i hopp om att få igång cirkulationen, men i övrigt blev det mest värmedyna, tv och lite läsa... Idag ska jag försöka ta mig på stan och träffa en kompis över en fika, sen blir det nog träna och värme igen. Behöver jag skriva att jag är döless? *sucka* Saknar Roger också.. som jobbar... *sucka igen*

Nej, nu ska jag sluta klaga... roligare finns väl ;)

*kram*
#1 - - Kicki:

*Kram tillbaka* Uschaligen, lider med dig :(
Hade jag pengar skulle jag tveklöst bjuda med dig och Roger på en utlandsresa i minst 2 veckor *ler* Men men, bara att hoppas på en rejäl lottovinst, eller nåt haha.
Hoppas det lättar snart, och att vi kanske kan ses framöver..jäkla avstånd mellan orterna *morr* Kram igen ;)

#2 - - Marie:

Skickar en stor kram i hopp om att den ska värma och lindra lite.
Ja avstånd ja.....kommentarer överflödiga.... man får leva för dom stunder man har tillsammans...och njuta av dom sjufaldigt :-)

#3 - - Peter:

Skickar också en stor varm kram.
Njut vännen av de stunder av lycka man får i vilken form de än kommer. Det är de minnena man behöver för att hitta energi i tider när ens egen energinivå lyser röd som blod!