Söndag 25/2


Jag har inte varit på skrivar-humör sita dagarna, haft en axel som inte varit så sugen på det heller. Försöker trappa ner på medicinen, och med den vanliga följden - mer värk. Nog om det, orkar inte tråka ut varken dig eller mig om dessa aptråkiga mediciner.

I fredags fyllde sambons systerson Max 5 år, så vi var på tårtkalas så klart :) Han fick en knallgrön radiostyrd bil, och det uppskattades. Han är tokig i bilar (och superduktig på bilmärken!), så det är ganska enkelt att hitta presenter åt honom. När vi var på barnens hus hittade jag ett puzzel jag inte kunde låta bli att köpa till mig själv (jag och barnens hus = hopplöst). Visst är det lite roligt motiv? =)


Puzzel


Så det började jag lägga på fredagkväll *skrattar* Men blev ganska snabbt varse om att det inte är en hit att sitta och pussla med en paj nacke.

Lördagen spenderade jag med min väninna Ninni på stan, vi shoppaliserade lite och tog en fika. Jag hittade en brun kofta modell lite längre med knyt och ett gäng sportsockar. En present till sambon hittade jag också, inte ovanligt att jag har honom i tankarna när jag shoppar ;) När jag kom hem från stan pratade jag med govännen Mona i telen, och vi kom fram till att vi var tvungna att handla lite mat. Så vi gjorde sällskap till affären o fick oss lite skratt på köpet. Vet ni att det finns transportburar till bananer nu? Eller ja, nåt slags fodral var det i af  *s* På kvällen var vi över till grannen G-B som bjöd på kaffe. En lugn lördag med andra ord :)

Idag har jag inte gjort många knop, är lite seg och värkig. Tränade workout 40 min och cyklade 25 min + 50 extra situps i förmiddags - må ju röra lite på fläsket också... På tal om röra har jag köpt en väska till Tindra, så nu kan hon hjälpa mig bära lite saker när vi går på affären :)

Tindra - nu som rehabiliteringshund! :D


Tindras nya väska