I'm back!

Så var jag hemma i gamla Östersund igen, på gott och ont ;)

Min inte alltför gamla skärm verkar fått nåt frispel, en del färger visas fel. Hittade kvittot, så det är bara att lämna in på garantin och se om dom hittar vad som är fel. Lite irri när man pysslar med bilder och det blir fel färger..

Ja! Helgen var hur som helst både bra och dålig. Fick åka på tidigare visad hoj, det var riktigt kul. Jag förstår dom som blir helt såld på på att åka mc... ;) Börjar få in lite kläm på det där nu, känns inte lika spänd som från början. Därför fick jag inte lika ont i axeln heller den här gången, fast vi åkte nog runt 8 mil. Nacken gnällde på kvällen, med hugg-smärtor men jag hade ont redan innan så det var väl inte direkt oväntat. Smällar man får ta för att få ha lite skoj ibland :) Vi stannade och fikade på ett ställe i Resele som heter myregården. Supermysigt ställe måste jag säga, jättefint vid älven ligger det. Tog lite bilder där såklart :)

image77

image78

En nipa skymtas bland all grönska där på andra sidan älven :)

image79

Mycket annorlunda detaljer där som jag gillade =)


image81


image82

Urgulligt!

image83


image84

Å Roger med mobben i högsta hugg också :)

Annars i helgen har vi inte gjort så himla mycket, men tiden har en förmåga att rusa iväg ändå. Kollat på film, träffat ett par bekanta och fikat på stan. Det är väl ungefär allt det. Poff så var dom dagarna borta! =(

Så är jag hemma, och fått hem min lilla Tindra-flundra-hund, vilket känns himla skönt. Saknar henne som f*n när hon inte är hos mig, den lilla rabies-bananen! Nu ligger hos så sött så i sin egna fotölj och sover. Tror jag ska ta mig lite kaffe o göra henne sällskap, fast i min egen soffa *s*

Ha re kanin!

*kram*
#1 - - Peter:

Härliga bilder! Så somrigt och sån känsla du har att fota. Är du fotograf?
Hoppas du fått sova nu då utan grannstök omkring dig...du får ta det där rabies-fotot på Tindra och skriva ut det..sen skicka in det hos grannarna och säga att "Så här blir hon av ert oliv. Nästa gång får ni ta hand om henne" Sätt gärna lite bandage runt armar och fingrar samt lite "make-up rivsår" på hals och ansikte med...*ler*..bara ett tips i all välmening!