Torsdagspyssel

Äntligen har jag fått lite gjort! Skrivit klart rapporten och kommunikationsuppgiften jag släpat med och lämnat in, så nu återstår bara att komma igång med sommarkursen då ;)

Donat på hemma så gott det gått för axeln o nacken. Fick hjälp av Mats att köra hem en madrass som jag var på MIO och fyndade med tillhörande bäddmadrass. Ser lite konstigt ut att bara ha en madrass i en dubbelsäng tycker jag *s* I morgon kommer han och hämtar sina saker, får se hur mycket vi måste komplettera till våra separerade hem sen då. En dator till behöver vi i af, det kan knappast vänta länge.. och tyvärr är det ju inte gratis det heller *sucka lite*

Snott en lista av Raskan, men svaren är i af mina egna ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? 
GUD vad snygg jag är!!!!!!!!!! *asg* Nej, tänkte nog inte så mycket....  


2. Hur mycket kontanter har du på dig?
En hundring kanske, i bästa fall.


3. Vilket ord rimmar på "test"?
FEST och mest ;)

4. Favoritplanet?
Jorden vi bor på...

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Roger...

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har bara sony ericssons tråkiga...

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
 BH, Knallrosa top med tryck på

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nae... jo, det gör jag nog.

9.Vad är de för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor nu, men de jag hade sist var ECCO ;)

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Sova=mörkt vaken=ljust

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Gick och la mig med Melvin, min katt :)
 
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Vill att det ska vara i morgon.....


13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Mja kanske i Sundsvall? eller ja vet inte INTE i Östersund iaf. 

14. Vilket uttryck använder du mest?
Ofta (lärt mig av Raskan), ja eller hur?!, ynka, miffo...

 15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Det var Tindra

16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Kaffe, kaffe och kaffe

17. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
En rulle tror jag, men massvis från digitalkameran som inte är gjorda foton av...

 18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Trivdes bra just innan 30.. och nu med ;)
 
19. Din värsta fiende?
smärtan

20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En tråkig XP-bild bara. Måste byta, brukar oftast ha Tindra ;)
 
21. Vad var det senaste du sa till någon?
Okej, ha det bra, hörs i morgon. Hej då! 

 22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag vill ha MIIIIILONEN!!!!!!!!!!

23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja, det gör jag verkligen....

24. Senaste låten du lyssnade på?
Metallica - Wherever I May Roam

Ja det var det det. Dagens kort då (lite att göra? haha)

image57

Kettman, han är en åsna han *haha*
Bor bara en bit från mig, vi brukar hälsa på honom på morgonpromen jag och Tindra :)

image58

Melvin, det är min rödhåriga kille hela dan det! :)

image59

Extrem närbild på Wilma, min tjejkatt som är sötast i kommunen *gremlin jaaa* :D

Ha re bra *krama varann*
#1 - - Marie:

Kettman brukar vara ute och promenera i området där jag bor, ja inte själv då, han har alltid en människa med sej....han är för söt :-)

#2 - - Marie:

Lång och lång vet jag inte....men nere på "sädesvägarna" var han iallafall :-)
ojsan, där fick jag till de ;-)