Frågesport ;)

1. Vad är total lycka för dig?

Att känna total harmoni och trivas med mig själv i den situation jag befinner mig i, helst med dom jag tycker om.

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?

Att jag fortfarande har samma sjuka humor (vissa kanske uttrycker det som barnsligt, men tack gud för att det finns barn i världen! :)

3. Mitt liv skulle bli lättare om?

Jag slapp min onda nacke o axlar.  
OM jag kunde göra ett val i de vägskäl jag ofta hamnar i och inte tvivla på om jag gjort rätt varje gång.
Om jag slutat sakna.

4. Min hemliga last?

Sex, drog's and rock n' roll ;D Näe... skoja.. ja, last.. hemlig..?
Jag är tokig i dillchips, OLW's, men eftersom jag vill gå ner i vikt så inträffar det numera högst ett par gånger per år att jag faller till föga... så last vet ja inte? ;)

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?

Mina ögon.  Får ofta komplimanger för dom, lite skoj om man ska var lite ego då ;) Senaste kommentaren ang dom jag fick var; "Du har så himla vackra ögon! Dom är som.. vad ska jag säga... Som kärnkraftverk! Så fulla av energi!" *asg* den var kul, i af ovanlig :D


6. Oanad talang?

Lätt att läsa folk, förmodligen lättare än jag ger sken av ;)


7. Världens viktigaste fråga just  nu?

Alla obalanser som råder nu, svält och miljöutsläpp, orättvisor över huvudtaget.

8. När drar du en vit lögn?

När jag inte har orken att diskutera med en person just då.

9. Vilket va ditt första jobb?

Mitt första sommarjobb var på ett dagis och på SVAR i Ramsele. Mitt första "riktiga" jobb (anställning) var ett städjobb.

10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?

Mat... och lite sånt då. Gott rödvin! Och gott vitt! Och... cider! Och bra böcker! Och bra filmer.. resor, upplevelse av andra slag..


11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?

Att jag är empatisk


12. Mitt bästa köp?

Gina-hunden och Tindra-hunden =)


13. Vilken pryl kan du inte vara utan?

Mobilen, mp3-spelaren.

14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?

Kaffe

15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?

Om det är skitväder

16. Vad är du mest stolt över i sitt liv?

Att jag går min egen väg, även om det ibland kan tyckas vara felval jag gör.
Att jag stått pall och inte förlorat fotfästet av alla motgångar som varit, och framförallt vågar tro och välja livet ändå! Det är jag stolt över :)

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?


Helena, Kicki, Jerry, Roger.. bland andra. Raskan hade ju skrivit innan så :)
#1 - - sanna panna:

weeeee.....läsa folk jihaaa
bäst man passar sig då...*s*..
DU? vi ses på söndag ....
Garva åt sambon din igår så ja fick ont i magen ju.......kram