Måndag och veckan känns så LÅNG

Hade önskat att jag kunde säga att jag känner mig så utvila efter en extra lång helg, men så är inte fallet.... Känns som en vecka i Turkiet skulle vara lagom nu, undra vem man ska få med sig dit då :D *snälla...*

Nej, hela veckan är full av andra saker som kanske inte just de saker jag helst vill göra  - men det kommer säkert bli bra ändå. Till slut. Det kommer ju alltid helger nån gång :)

Praktiserat halva dagen, fixat en del till killen jag numera är mentor åt, kollat upp en del praktiska saker som är nödvändigt inför de förändringar som livet snart kommer innebära, pratat med lite kompisar, hälsat på en kompis, varit på ford men dom hade hunnit stänga... suck. Måste nog lämna in den rackaren på felsökning ändå, plugga in datorn så de får kolla om det är någon givare som är trött. Ja, livet är fullt av....... utgifter :D

Ha re kanin och *kram*