Exorcisten?

Hade svårt att somna i natt... inte så konstigt, med allt som hände igår. Slockande vid tre kanske, och kände mig överkörd när väckaren ringde i morse. Åkte ner på stan och träffade kiropraktikern, lite skraj måste jag erkänna.. Dom kan ju bryta sönder folk har jag hört. Jag hade gjort lite efterforskningar innan förstås,  vad jag fått höra är att just den här killen ska vara bra - ingen sönderbruten än i alla fall. Heller inte en sån med udda metoder som en här i stan har blivit åtalad för *hm*

Han började med att konstatera att ena axeln är lite vriden inåt, framåt. Inte ovanligt vid nackproblem att det blir så, ska försöka få sjukgymnasten att hjälpa mig sträcka och töja ut den sen. Hur som helst, han kollade, drog och vred i nacken och lät "hm...", "jahaja" "hm" . Sen sa han "nu slappnar du bara av" (eh... hjälp) och vred nacken hastigt till vänster och höger och LJUDET! Jisses! Det small och lät som hårdbröd (modell havreknäcke), KNASTER! Jag såg för mitt inre en bild av den lilla satungen i exorcisten när hon vrider huvudet runt runt, spinn spinn, och tänkte "ja, så kan jag göra nu!" Varvid jag började tokskratta. Han blev lite brydd, det kanske inte är den vanligaste reaktionen han brukar få när han bryter av nackarna på folk *fniss*

Men ja, det gjorde ju faktiskt inte ont alls, inte när han knäckte till ryggen heller. Två rejäla låsningar sa han, får se om det hoppar tillbaka eller hur det går... Jag är betydligt mer rörlig nu, och det hugger inte fast heller. Men ont gör det än.. fast det lugnar sig säkert :)

Inte haft ork att göra så många knop sen, en långprom i sakta mak med hunden bara... Annars legat på soffan med värme och kollat på alla läroböcker på bordet. Jag har ju tagit fram dom i alla fall. Dom ligger där och anklagar mig för att vara lat. Det måste ses som ett framsteg att dom inte är kvar i väskan? *suck*

Saknar..... saknar saknar saknar
Saknar..... saknar saknar saknar
Saknar..... saknar saknar saknar
Saknar..... saknar saknar saknar


 *ynk*