Veckan är snart slut...

... och det är jag med. Tycker det rullar på hela tiden, men fast jag är igång så hinner jag inte hälften av det jag tänkt... Men så kanske det är för de flesta. Började som vanligt dagen med timmes prom med Tindra. Hon är skojig (det har du aldrig hört mig säga va) den hunden. I morse när jag klev upp höll jag på snubbla med huvudet före in i väggen - för hunden hade krupit in under sängen men bakbenen stack ut ... Varför ska man sova UNDER sängen?

Stökade på hemma i morse med diverse (o)roliga saker. Dammsuga och betala räkningar, ringa en del samtal om saker som alltid ska strula (läs försäkringskassan) är väl inte sånt man helst vill göra. Men, det är ingen som gör det åt en heller. Åkte in på skolan och var mentor och pluggade några timmar. Vi tar oss framåt, både jag och min skyddsling. Idag tog vi en fika ihop också, men så talför är han inte. Kan vara skönt med tystnad också ibland. Jisses vad forden går fint nu på tal om nåt annat. Jag ska aldrig mer klaga på ford *s* Var och handlade efter plugget, men det blev mer än jag tänkt så kassarna blev tunga och nacken klagar än. Att jag aldrig lär mig? Gamla hundar att sitta är samma sak som Annanannanisar att bära kassar. Eller nåt. Hopplösa.

Ska slänga mig på soffen och läsa lite, sen blir det förhoppningsvis sömn i natt.... I morgonbitti kommer min sötnos. Sanslöst hur mycket jag längtar.... :) Må det bli morgon snart.


Trevlig kväll och sköt om dig! *kram*


"På intet leva nöjd, det är att äga allt" /N. Boileau