Rabiesbananen....

Veckorna bara rusar iväg, synd att det går fortare och fortare ju äldre man blir. Önskar att det var tvärtom, för ju äldre jag blir desto mer vill jag ju hinna med... För att inte tala om att jag vill ORKA mer också ;)

Hatar mina grannar ibland.. måste ta reda på vem det är som stökar på fram till 2 på nätterna ibland.. så det dunsar o låter så man inte kan sova. Undra om det är samma person som sätter igång o spikar vid 7 på morgonen?! Ska göra lite efterforskningar... *klurar* Går inte att ha det så, man vill ju sova!!!! Betalar man över 4papp i månden måste man väl få lite ro oxå? Annars kan man ju hyra en stuga på campingen eller nåt..

På tal om boende.. Hörde ett samtal på gymmet idag (man har ju lååånga öron) en kille som berättade att han sålt sin villa i odensala för 1,7 mille. Jaaa... han hade köpt den för 10 år sen för 600tusen, inte renoverat eller gjort nåt. Nu hade han fått tag i en lya på stan.. ren vinst på drygt en mille.. det är inte fy skam? Blääää... Här kommer man aldrig ha råd att köpa ett hus. Inte i stan i af.... eller i en femtonmils radie! *s* Synd att det är så pissigt med jobb i Solle istället, får man det ena så får man inte det andra. En kompis har nyss köpt en ETTA i stan (inte renoverad eller nåt lyx alls) för nästan 300tusen! Så ja.. det blir till att bo kvar här i hyreslägenheten med dess trevliga grannar.. hahha... eller ja, ska inte klaga, för de allra flesta är väldigt trevliga. Egentligen. Var o drack kaffe hos en granne nyss, efter en långprom först. Hon har gjort om sin uteplats, med staket o grejer...det vill jag också, så att bananhunden kan husera fritt därute :)

Ååååå på tal om lillhjärtat (bananhunden) så hittade jag lite kort på henne idag som jag måste visa (så ovanligt va?! Men det är ju min blogg!! hahaha och hon är ju älskling så...!!) *s*

image299

Dragkamp med bästisen Sigge (som Sanna Panna hade förut)

image300

Bananen var helt ny... 8 veckor bara, å så snuttis!

image301

*fniss* Rabiesbananen!


Ha det gott!!
#1 - - Roger:

Såg första bilden på Tindra när hon var liten, men när jag rullade ner såg hon ju ut som ett monster! Jag blev jätte rädd å rullade ner ännu mer där jag såg världens sötaste tjej. Min Nannis!!! Älskar dig Annanannanis!