Tråkiga bloggar...

Jag har två handfulla bloggar som jag följer i princip varje dag, människor jag tycker berikar mig på ett eller annat sätt med sina bloggar. Dom skriver ärligt (ja, för den skulle behöver man verkligen inte skriva allt privat, det är en stooor skillnad....), om tankar och funderingar, vardagliga små och stora saker. Allt skrivet med känsla och på ett personligt sätt. Vissa med humor som får mig att skratta, andra med inlevelse så att jag blir berörd... Jag är glad och tacksam över att få ta del av dessa människors funderingar, för det berikar mitt liv :-)

Sen kan man ibland ramla in till bloggar som inte är så... givande? Nu är ju smaken som baken, det är jag fullt medveten om, och det finns givetsvis folk som tycker min blogg är skittråkig, enformig  kanske, med alla mina bilder på Tindra jämt haha, och vad vet jag *skrattar*.. men ändå.. jag måste i alla fall få tycka att en del bloggar är aptråkiga! Hur kul är det att läsa om hur mycket saker folk handlar varje dag, önskelistor på kläder o saker... och dagens outfit hallå... hur intressant är det? .....  Å alla isärskrivningar...... Vad skönt det var att klaga.. hehe ;) Jag måste börja bli gammal!! *haha*


.... Och på tal om enformig blogg.. jag har tränat hemma idag på XT:n, tordes inte ge mig ut och jogga.. nacken blev inget vidare sist. Får testa när det torkat upp efter grusvägarna eller stigar i skogen om det funkar bättre. Stökat på hemma, börjat packa lite smått för att åka till Sollefteå och min älskling... :) Hade gärna åkt redan idag, men värken är inte att leka med just nu så jag får nog vänta tills i morgon... Näee... nu må jag fortsätta med statistiken igen.. jag fattar ingenting av den... Måste vara lite trög (jag kanske ska börja ta kort på mina kläder och skriva långa önskelistor varje dag istället? Roligare än att läsa mitt klagande på allt! *skrattar*) Vi är i alla fall klar med gruppuppgiften nu, igen, denna gång var det väl själva f*n om läraren inte är nöjd! ;)


Ha det gott allihopa!! Puss o kram!
#1 - - sanna panna:

man bloggar ju om sitt ju dvs sina intressen sen är de ju upp till var o en o läsa eller inte.
Tindra är ju ditt allt ju .....ja o då lägger man in bilder på henne jööö
hoppas du gillar min blogg.....*smörar*
puss

#2 - - Nannis:

haha ja du har så rätt så, och dagens outfit känns väl inte så spännande för mig *S* Skulle bli träningskläder halva dagen, jeans o tröja eller "mysisar" resten - så det kanske inte är så konstigt att jag INTE har bilder på det ;)

Din blogg är ju roligast!
Du har både humor och värme, knäppis *kram å puss*