Det går i ett...

.. känns det som nu. Hinner inte med skolan alls nu, vilket inte alls är bra. Dom la ut hemtentan i måndags, så det är hög tid att påbörja den för det var tre deluppgifter och varje en tar nog sin tid som det såg ut. Bara att köra igång kan tänkas, men då det är smått kaotiskt i tillvaron är det lättare sagt än gjort...

Svärmor ligger kvar på indensiven, vi var dit igår också och då hade dom i alla fall kommit fram till att hon inte har hjärnhinneinflammation. Däremot blodförgiftning, därav febern. Hon fick stora doser av antibiotika redan från söndagkväll, men ändå verkar det inte riktigt ta som det ska. När vi var där vid 19 tiden hade febern gått ner till strax över 37. Vid 21 hade det skjutit iväg närmare 40 igen. I förmiddags var den nere på nästan 39.. Jobbigt för henne, då smärtorna verka så intensiva också.. Hon sov mest igår, men idag var det smärtor igen. Kan inte låta bli att börja oroa mig. Natten mot igår hade hjärtat rusat rejält, en puls över 180.. så dom hade fått söva henne och ge henne elstötar för att "nollställa" hjärtat igen. Det tyder på att hon är rätt slut i kroppen nu. Inte konstigt, med den smärtan och dålig sömn sen i fredags... stackars henne :(

Roger är där nu, åkte dit efter jobbet. Idag jobbade han ju BARA en normal heltid, igår hade han 12 timmars arbetsdag.. slitigt... Själv stannade jag hemma nu för min älskade syster o delar av hennes familj ska komma på besök. Roligt med ett avbräck från oron med nåt positivt :)

Igår morse var det träning som gällde, körde ben och mage. Träffade Bope och Agnes å stan sen och fikade , fast Agnes sov så sött i sin vagn då hon. Sötungen där :) Vi kikade runt lite, men jag har handlat så mycket redan så jag höll i pengarna. Ja sen var det bara hem o äta när Roger slutade och upp på sjukan.. sen hem och lägga sig  för Roger, trist.
Vaknade när hans väckare ringde 4.00 i morse sen kunde jag inte somna om.. drygt! Var ute och gick med bananhunden en sväng -fortfarade halt men inte lika ont tror jag - sen blev det en vända ner på gymmet och körde armar och axlar. Som sagt... det rullar på... mest hela dagarna... Lovat hjälpa en kompis fota hennes bil sen, men det får bli ikväll... Kanske orkar vara uppe i natt och påbörja hemtentan.. *gäspa* (eller inte orka...).

Ha det gott!
#1 - - sanna panna:

aaaaa nytt UTSEENDE...kul med ombyte ju

antar de e lika varmt där som här...

tur de fläktar här ju...)

åka o bada med djuren sen.....

puss

#2 - - Ewa:

Nytt utseende. Jag trodde att jag hade kommit fel!

#3 - - BoPe:

Hittade tillbaka ;)