Ny dag...

Så var det en ny dag, med sol. Mycket sol och värme... Skönt för kroppen, men det vore inte helt fel med ett renande regn nu heller. Så luften blir friskare och marken och blommorna får sitt också.

Nu går jag mest och väntar på att min väninna K ska höra av sig, jag har lovat att ställa upp och ta kort på en bil hon ska sälja. Hon var hundvakt till oss igår när vi tog en vända med hojen och åt middag (värsta lyxet) i myregården och sen var på sjukhuset. Skönt att Tindra och hon kommer så bra överens. Blir en del fotogrejer idag, i eftermiddag ska jag filma när Helenas ena travare tränar också. Spännande att se Wigwam i trav! :)

Inget nytt om svärmor, mer än att dom fastställt vilken typ av bakterie som orsakat blodförgiftningen. Så nu har hon dubbla antibiotika insatta, så jag hoppas det kommer att hjälpa henne bättre. Mest jobbigt är att hon har sån himla smärta... Får mycket smärtstillande, men ändå är det jobbigt för henne.. När vi var dit igårkväll var jättetrött, så hon sov mest.

Nej, om jag ska ta och fortsätta läsa lite innan K hör av sig, hon verkar ha tagit rejäl sovmorgon! Andra är uppe före tuppen... ha ha..passa på att plugga lite... Så samvetet håller sig på mattan ;)

Ha en fin torsdag!! *kramen*