Mycket nu...

Det är nåt hela tiden, vill inte ta upp allt här, men det är verkligen slag i slag nu. Man undrar av vilken anledning? Ska det inte bara kunna få vara lugnt ett tag, så man hinner hitta fotfästet innan nästa grej ramlar ner i skallen på en?! Sjukt när man tänker efter....

Försöker ta dag för dag nu, vad annat kan man göra. Planera långt fram (som flera dagar eller en vecka framåt) känns som en total omöjlighet. Nästa vecka har jag redovisningar på skolan, bara att gå dit och tillbringa 8 timmar där varje dag känns skitdrygt.

Veckan efter ska jag till Umeå för behandlingar i 3 dagar, och det känns ännu mer hopplöst. Bland annat för att det innebär en extra kostnad på 3 middagar och 3 luncher. Sen blir det ju alltid saker som tillkommer när man inte är på hemmaplan... Det blir en extra dag för att jag måste flyga hem... Det är mycket pengar då det redan dragit iväg en himla massa till veternär, medicin till Tindra, varit tvungen beställt ett riktigt back on track täcke till henne. Sen hade jag grymt mycket räkningar denna månad (varför är alltid november en svinmånad?) så jag är faktiskt lite fundersam på om jag tvingas avboka min resa dit den här gången. Skulle varit väldigt bekvämt om någon annan kunde ta lite beslut åt mig i nuläget så jag slipper... :)

Så här ser täcket ut... stiligt va? :) Beställt det hos Ancis i stan, homeopaten som jag o Tindra har kontakt med. Tyvärr hade hon det inte hemma i rätt storlek, men det kommer förhoppningsvis i slutet av nästa vecka..





Har träningsvärk i hela kroppen idag, lite skönt ändå för det känns att man gjort nåt. Kan man ta en lugn slappardag med gott samvete idag! Körde axlar och armar tungt i torsdags och i går fick ryggen och benen sig en rejäl genomkörare. Tappat dom där dryga 2 kilona nu som alltid kommer efter kortisonet... Det låter inte mycket, men fy vad 2 kilo kan göra skillnad när dom sätter sig på "fel" ställe!! ;)

Nej, slappa var det.. men min lilla myshund som tack och lov inte verkar ha ont nu. Skönt! :)

Ha en bra helg!!
KRAM