Trådigt trådlöst...

När jag var i Sundsvall köpte jag en trådlös router. Kopplades in igår, och nu har jag ännu mer kablar.. det var ju inte tanken... haha.. men jag ska fixa det i morgon, så det inte blir så mycket sladdar överallt. Om jag får tid över till kabel-bortplockande.

Känns som jag börjar få lite ångest över plugget nu. Vet att den här läraren inte alls är någon "slö-lärare med låga krav" utan tvärtom. Skrev en uppsats för henne en gång, ett utvärderingsjobb.. ja, jisses. Det var ett himla skickande fram och tillbaka för en del i klassen - hon var aldrig nöjd. Så att kursen är i ett extremt lågt tempo nu lurar inte mig alls, för det kommer komma en kalldusch på slutet. Det kan jag sätta pengar på..

Jag och Nettan tog oss i kragen i af och gjorde en inlämningsuppgift idag, men först började med en lunch :)  I morse var jag på gymmet, körde inte så hårt idag då jag misstänker att det är en liten förkylning på gång... blä...

Måste lägga ut ett par bilder som jag tog i helgen, då vi var upp till stallet och kollade på Helenas hästar. Så fina :)



Snabba Wiggan! :D



Och vackra Tian :)

Nej, nu ska jag göra kväll... så himla trött..

Natti natti!
#1 - - Ihlona:

Hej gumman! Jag vill bara tala om att jag älskar dej!!! Stora kramen från syster

#2 - - Jannike:

Hallå!!



Du är utmanad på min blogg!



Kram Jannike