Nominering



Jag har blivit nominerad, av Marie som jag skrev förut, det var skoJ! :)  Tack Marie!

Så här går nomineringen till:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg


Och nu är de alltså meningen att jag ska nominera minst 7 till då.. men jag väljer ut de som jag tycker om mest bara så får vi se hur många det blir :)

Börjar med Jerry, som är min vän via nätet sen långt innan man kallade blogg för blogg. Vi var lite före vår tid vi, då det hette dagbok på nätet och reload :) Han skriver om livet precis som härligt och jobbigt som det kan vara. Jag har alltid imponerats av hans öppenhet och klokhet.

Nästa får bli min systers blogg, tyvärr hinner hon inte uppdatera den lika mycket som förut nu nrä hon studerar och jobbar samtidigt,duktig som hon är! Många järn i elden den kvinnan :)

Naturligtvis vill jag nominera Marie, som nominerade mig också :) En varmhjärtad och klok kvinna kan man utläsa av hennes blogg. Vi har MC-åkade intresset gemensamt och att vi bägge har karlar på annan ort ;)

En annan klok kvinna jag vill nominera är Ewa, hennes blogg med funderingar besöker ja med stort utbyte varje dag. Inte alltid vi delar uppfattningar i allt, men hennes värderingar och tankar är av stort värde för mig. För det mesta har vi samma åsikter också ;)

MIn vän och banankollega Helena skiver om trav och hästar, så där kan den som gillar det fgå sitt lystmäte :) Vi är vänner sen massvis med år och henne väresätter jag mer än ord kan uttrycka! :)

Mina syskobarn skiver också bloggar, och dom hittar ni i min länklista, dom är så klart alla nominerade för att jag älskar dom hela högen! PUSS på er! :)

Skulle villja nominera min vän Kicki som jag också känner sen massa år, och värdesätter hur högt som helst! Men hon skriver med lösenordsblogg, så det funkar sämre. Du är i af nominerad vännen ;)

Ja, det var mina nomineringar det :)

KRAM på er!
#1 - - Jerry:

Hej vännen!

Vad glad jag blir över dina ord. Tack du snälla. Jag brukar inte skicka vidare sådant här, men nu är ni tre st på kort tid som nominerat mig, så det blev en liten post om detta ändå. En fin helg önskar jag dig!

#2 - - Ewa:

Tack för både nominering och fina ord!

Tänk vad tråkigt om alla tyckte likadant om allt!

Kramar.

#3 - - Helena:

Oh, man tackar för dessa fina rader... =)

skakar i skalet

Asg !!!

#4 - - Jannike:

Ja, Mia Törnblom ÄR fantastiskt duktig och som du säger, en STOOOR energiklick i tillvaron - att dessutom se henne live gav mig väldigt mycket!



Trevlig helg du med!

#5 - - Kicki:

Hehe, ja tack igen då för nomineringen även om jag är lite mera "hemlig" av mig flinar

När jag väl lyckats få till min andra blogg, och kanske flyttat över en del av gamla inläggen, så hör jag av mig :)

Kramikram