Bokslut 2009

Jag önskar att jag fick avsluta året utan att vara smått förvirrad över var jag är, och framför allt - vart jag är på väg. Men så är inte mitt liv just nu, och det är nog bara att inse och acceptera att det är så. Nu.

Så istället får jag tacka för 2009, med alla åkturer som det bjudit på. Jag har lärt mig mycket, om kärlek och rädslor, om mig själv och min styrka och svagheter som kan ge vetskap och kunskap om mitt inre väsen.

Jag är tacksam för kärleken som kommer i min väg och mitt liv. Jag är tacksam för min familj och mina vänner, vad vore man ut dem?  Jag är tacksam för att Tindras sluppit ha ont i sin rygg i år, att vi hittat sätt att hantera det med kost och motion etc.

Jag är tacksam att min ekonomi är bättre, att jag kunnat unna mig lite mer än vad jag är van. Jag är glad att de är ett verktyg för att nå mina två stora drömmar. Den ena är inte så avlägsen nu, det börjar kännas mer och mer verkligt :)

Nu återstår bara att önska mig och dig ett Gott Nytt År! Jag önskar att mina drömmar slår in, att jag får uppleva de saker jag vill. Jag önskar att du får dina drömmar inslagna också. Att vi alla får det bästa år vi upplevt! :)

KRAM!!



#1 - - Gunilla:

Jag önskar att dina drömmar för det här Nya Året ska slå in. Och mina med. Det kommer bli ett bra år, om vi är med och tar riktning åt det håll vi vill.

Tacksamhet är en nyckel till lycka och kärlek, som du skriver.

Kram på dig!

:)

#2 - - Camillasrum:

Vad fint och ödmjukt du skriver, önskar dig verkligen ett toppenår 2010! Kramar!

#3 - - Jannike:

Fina ord Nannis!!! Stor kram!! Å god fortsättning!!