Härliga fredag

Vad skönt det är att slå upp sina gröna och se att solen lyser in lite försiktigt genom persinennerna, och dessutom med en snygg karl vid min sida *ler*  Speciellt roligt då jag vet att det går att åka obegränsat med motorcykel hela helgen! ;) Nacken inte helt ok sen gårdagens tripp, det är inte direkt "a walk in the park" att åka sporthoj.. men å andra sidan, är det det jag är ute efter? *fniss* Nej...  Önskar jag hade en kry nacke dock, men men, man kan inte få allt ä här i världen!
 
Nu blir det en tur på gymmet, till att börja med. Funderar på att sätta i gång projekt "måla om badrummet" sen. Har vit våtrumsfärg och målartvätt etc. inhandlat, men ska kika om jag hittar en blåfärg att göra schbloner med. På en gång ska jag skaffa någon matt grå/brun plus en vitfärg, och lack. Tänkte måla ett vitrinskåp och en liten byrå i köket. Vill ha det så där slitet antikvitt. En tapetbit behöver jag också, och nya porslinsknoppar. Sett lite olika varianter man kan göra, det är väl bara att testa sig fram.

Märker ni att det är förändringarnas tid nu? ;)

Ha re kanin!

#1 - - Jannike:

Vad mycke ide´er du har - jag blir impad!!