vilken mardröm!

Jag drömde en mardröm om exet, men det var inte det värsta! Det värsta var att jag drömde att jag SATTE mig på min Aino!!! Så han sprack i displayen! GUUUD så skönt det var att vakna och kelas lite med Ainon och se att han var HEL! :)

Å så snöar det!! Härligt :D


*gos*
#1 - - monica:

Hej min älskase vänn!!

jag tror minssan att jag får ta och leta reda på nån kar åt dig nu,hahaha skämt å sido, det finns ju kandetater.. jag tror du behöver mig ett tag och rejält med vila, edter alla tenter och föreläsningar....

Kramar

#2 - - Kicki:

Snö? Vad är det??? Här regnar det... ooooo vilken julstämning man kommer i... NOT!

Jag förstår skräcken när det gäller din Aino.. jag skulle nog knappt överleva om min satan.. eh, Satio, skulle paja ;)

Kramis

#3 - - Nannis:

Ja monica lite vila skulle inte sitta fel! Jag ska ta igen mig på lördag tänkte jag :D



Karlar ja.. ;) Eller nej ;)



Kicki, regnar det där uppe?? Hm. Nej, jag förstår att du inte kalrar dig utan det. D har köpt en satio också, fin!! =)



kramar på er