Har pluggat hela dagen

Å det börjar kännas i händerna nu, så det blir ett kort inlägg.

Lyssnar på musik och njuter. Vilket ljud! ;)


Undra jag.. det är dags att verkligen ta ett beslut nu.. Ska jag? eller ska jag inte? Är ambivalent. Tänk om man hade facit på det här. Jag vill.. jag vill inte... jag kanske gör bort mig? Eller så blir det det bästa jag har gjort?

Kram!

#1 - - Budda:

Ingen aning vad det rör sig om men du kanske kan stolpa upp fördelar, nackdelar...? Elelr så står valet klart för dig en dag?

Lycka till.

#2 - - Budda:

Mitt inlägg försvann, kom ej med eller togs bort?

I alla fall: lycka till med beslutet.

#3 - - Nannis:

Försvann inte, jag har satt att det måste godkännas innan det publiceras. Är så mycket reklamgrejer som börjat dyka upp, därför gör jag så här :)



Ja tack Budda, det är svårt med val. Men det mognar nog :) Hoppas du mår bra!

#4 - - Budda:

Mitt längre inlägg (mer empatiska) kom inte med. Strunt samma. :)Menade inte att bli tjatig.



Hoppas du mår bättre (inte sämre) i händerna/fossingarna.