Om

Om inte det lilla ordet OM fanns, då hade det varit mycket enklare. Tror jag.

OM jag inte hade valmöjligheter hade det också varit enklare. För att inte säga, helt enkelt.
Nu har jag valet,  och lilla ordet OM ställer till det i skallen på mig. Förnuft och känsla, eller sätta ett eller istället för och. Och om finns. Nej, det är trassligt detta. Får nog sova på saken.

Sämre i händerna idag, mycket skrivande. Men det ger sig. I helgen ska jag bort, vila i fjällen igen. Fast nu inte i stugan, eller stugorna. Är ju två. Så nu blir det ett helt hus, uppe på en höjd med utsikt. Misstänker att Tindra kommer att springa ner för backen, genom den lilla byn - ut över "flygfältet" och ner.. till stugan vid sjön. Det som är hennes paradis. Hon har gjort så förut, när vi varit uppe vid huset. Men det gör inget, för dom som är i stugan är hennes "farmor och farfar" (Tindras husses föräldrar med andra ord) så hon får bo hos dom med om hon inte vill bo i huset med oss *ler* Lilla hjärtat. 

Känner saknad idag.

Om finns, men tänk om det är.. Om om bara är att glömma?

Sov gott! :)

KRAM


#1 - - Ewa:

Finns det ingen magkänsla i valet & kvalet? Magkänslan brukar hjälpa mig.

#2 - - Budda:

Ingen aning men ha så mysigt i huset. Se Tindra rusa och busa.:)

#3 - - Budda:

Hej igen!



Hittade en rolig bloggare som var (är) från Östersund! Haha. Tänkte på dig.



Önskar dig ett gott, friskt, positivt 2011.

Tack för i år.