Ibland....

... känner jag mig på ett sjudjävla humör, när folk ska mästra mig... då växer min lejonman fram och jag kan inte låta bli att visa tänderna. Lek inte med ett lejon... vi är tålmodiga, men när det är slut på tålamodet.... kan man slita saker i stycken *morra*

Ändå är jag på topphumör idag, busig.. å lite som en retsticka. Det är ljuvligt ;)

Tränat, skönt. Sovit skit några nätter nu, men vad gör det? Jag måste inte upp och göra många knop... Men snart är det väl dags att jobba hårt igen, plugget kallar.

Tackat ja till en kurs i kognitiv psykologi och en i socialrätt till hösten. Måste bli klar med C-uppsatsen också. Jisses. Vatten över huvudet? *s*

Visar sig!


Puss o kram!

Jo... har bokat biljetter till Volbeat och Entombed i oktober. Mer metal!! Augusti; maiden och slayer m fl. September är det Ozzy. Me like...

#1 - - Camillasrum:

Jo det har man nog råkat ut för nångång, ett lejon som morrar ;-))(inte du då) Härligt att vara lite busig, allt annat än jag känner mig just nu. Livet har ju sina upp och nergångar...önskar dig en toppenvecka! Kram

#2 - - Budda:

Oj, socialrätt är ju mitt ämne. :)

Fast jag har nu blivit antagen till familjerätt och affärsrätt.funderar



Spännande.