Underbart

Det är hur jag har haft det i midsommar! Lugnt och skönt, nyktert som vanligt, och mått prima :)

Åkte till Danne på tordagen. På fredag tog vi hojen till Övik och hälsade på min syster med familj. Fick träffa senaste tillskottet i släkten, lilla Novalie som är min systers andra barnbarn. Efter fika och mat så åkte vi hem, en lagom tripp men nog känns det i nacken att åka en lite längre bit ändå.... på kvällen myste vi med film (vilken upplevelse det blir med 52tums tv, blue ray-spelare och bio-ljudanläggning! Jag är hänförd *skrattar*)




Novalie.. så söt så ;)

På lördagen tog vi bilen och åkte en tur ut mot kusten. Var in i Barsta (tror jag att det hette!) och fikade på nåt ställe som var SVINDYRT innan vi åkte hem och grillade, och fortsatte mysa... Det har blivit mycket... mysa i helgen... bara umgås, vara nära.. det är härligt!

Söndagen blev det hojåkning igen. Denna gång till Solle för att hälsa på Dannes syrra en sväng, innan vi åkt ner till höga kusten-bron. Härligt väder, så skönt! Synd nacken ska krångla efter några mil, men men. Det funkar bättre att åka haya än det gjorde att åka gixxer i af ;)





Höga kusten... ni ser lite av bropelarna som sticker upp ;)


Nu är jag hemma igen, i härligt varma Östersund. Inte dumt det heller, men nog är det lite trist att han ska åka och jobba en vecka igen... Men men, snart semester nu! (ja, inte för mig... jag pluggar stressfysiologi hela sommaren jag ;))

Sov gott!

#1 - - Ewa:

Tänk att få hålla i ett så'nt litet pyre som Novalie! puss

#2 - - Nannis:

Ja hon är ett ljuvligt litet barn! Det var supermysigt att låna henne en stund ;)

Puss! :D

#3 - - Camillasrum:

Låter som en härlig helg :-) Snart får jag också hålla i min brors dotter som är bara en mångad. Längtar! Ha en skön vecka! Kram!