I helvetet och vänt?

Jag törs väl inte ropa hej, verkligen inte.. men ikväll känns det som om det lättat lite.. lite... i händerna.

Det här har nog varit en av de västa veckorna i mitt liv, vad gäller smärta i alla fall.. Det är jobbigt att ha ont i nacken och axeln, men det vet jag vad det är och vad det beror på.. men att sen dessutom lägga till det här var som att dyka rätt ner i ett helvete. Utan underdrift. Nätterna har varit/är fulla av ångest för att det ska bli värre, och när jag igår började känna lite "senadrag" i ena foten rusade nästan hjärtat (det var så det började i händerna.. som om det drog i senorna, sen svullnade lederna). Vill inte ha mer och fler problem än jag har! Som det är nu klarar jag mig inte själv, disken och handla, bära etc får jag hjälp med nu.. så det vill till att det är på bättringen nu!






Ansträngd hand.. känns som blodådrorna ska spricka ibland :-/





Tindra.. min vän.. (i nöden testat vännen, nog är det sant alltid..)




P.S. Snart två veckor med strikt LCHF-kost. Magen aldrig varit bättre! -1.8 kg trots maxdos av antiinflammatoriskt (som jag direkt brukar gå upp i vikt av) och mindre träning än vanligt sista veckan.. Jag skippar kolhydrater i fortsättningen, det här är min grej det. Skönt att slippa ha ont i magen och vara uppblåst :)

Ska inte fresta på händerna nåt mer nu, men gör ett försök i morgon här..



#1 - - Jerry:

En varm söndagskram till Dig!

#2 - - Kicki:

Skönt att det i alla fall kanske är på väg att släppa taget, och det låter ju bra att magen blivit så lugn... kanske skulle testat ändå.



Kram min vän

#3 - - Budda (Tina):

Härligt! Tack för fina foton via mobil. Jag blir sååå glad.



Hoppas det går på rätt håll med händerna.



Kram,Tina

#4 - - Budda (Tina):

Ps. är det IBS du har?



Jag har beställt en bok om LCHF. Den heter

"Diabetes.Inte."

#5 - - Nannis:

Ja, det är ibs. Laktos och gluten-känslig också. Totalt lugn i magen nu sen omläggning av kosten! Kör laktosfri grädde och smetana - toppen.



Bra Tina, hoppas den kommer att hjälpa dig! Det verkar vara många som blivit bra i diabetesen sen omläggning också. Finns mycket info på nätet :)



Ja, skönt att det går åt rätt håll. Blivit sämre igen nu, men har väl grejat för mycket =(



vila igen!

kramar! (till kicki och jerry med så klart)



:)

#6 - - Camilla:

Gud vilket elände du råkat ut för :-( Jag hoppas verkligen att det blir bättre och går över snart! Skönt att magen lugnat sig! Kram