Igår tog jag tag...

..... i mitt "projekt" för sommaren igen, en intressant upplevelse denna gång också *skrattar* Roligt, men lite läskigt och rätt svårt mellan varven.. i ordets rätta bemärkelse. Men framför allt - det gick framåt och jag hade KUL! ;)

Händer inte mycket med händerna, blir varken sämre eller bättre. Men idag har jag ont i en fot, lite skumt. Jag ska fortsätta med arcoxian ett tag, se om det hjälper (antiinflammatoriskt). Känns ovant att inte äta en massa mediciner hit och dit hela dagarna, förut var det så noga med tiderna för gabapentinet etc. Nu är det plöstligt bara en tablett arcoxia på hela dagen - skönt! Ska bli spännande att se om det blir lättare att gå ner i vikt nu också när inte ämnesomsättningen sabbas. Hur som helst - det viktiga är att jag mår bra i kroppen och inte har ont! Vikten är inte lika viktig... :)


Nu ska jag sätta lite fart här. Gymmet och sen ska jag och D på stan och drälla lite. Se om han hittar några kläder, å jag tänkte kika efter några skor... träningsskor som vanligt, don efter person ;)

Ha det gott, vänner!


KRAM

#1 - - Budda:

Hello girl, kul att läsa. :-)



Puss till Tindra från Tina.

#2 - - Ihlona:

Lilla gumman jag blir så glad när jag läser din blogg och att dina händer mår bättre... Måtte det fortsätta åt rätt håll nu för du har haft nog med motgångar nu. Jag älskar dig lillasyster <3

#3 - - Camillasrum:

Låter helt underbart att det vänder! Kramis!