Sista dygnet..

.. har mest varit grubblande och funderande på vatten. Och kokande av vatten. Och letande.. efter vatten. Tomma hyllor... Natten var sömnlös, för mycket värk i händer och fötter och ett knä för att kunna sova. Jag hoppas, och ber om, att det är bara en ren tillfällighet. Inte att det har med de nu konstaterade bakterierna i vattnet...




Köpt en bok om lycka.. av Kajsa Ingmarsson och Karin Nordlander. Spännande! Behöver sånt nu..




... och blommor...



Å ljus...



Korvfingrar igen =(



Vattenhyllorna ekar tomma...



Kokar vatten hela tiden...



Vackra hjärtan... "kärleken övervinner allt" har jag på smycken runt hals och handled också.. Det är nåt jag tror stenhårt på. Och har en längtan efter :)


#1 - - Budda:

Fina bilder!Roligt med bilder i blogg tycker jag.

Vilka underbara ljusstakar.



Tankar från mig