Så var det dags...

... att ta Dexter och hoppa i säng igen, han är min partner in Crime han *s* Så är det när singel-livet härjas hej vilt *s* Å jag klagar inte, det är rätt trevligt att vara i mitt eget självvalda sällskap ;)

Dagarna rullar på. Igår var jag rätt bra i händerna, så jag körde med hantlar idag på gymmet - så nu är dom onda igen. Smällar man får ta. Gått med broddar på skorna ett par dagar på Tindras promar, för det har varit sjukt halt (är än) så nu har jag rejält ont i fötterna också. Letat skor med inbyggd broddar, men jag har ju nog svårt med skor ändå.. breda fötter som en anka framtill *s* Det får bli på gå och löpkliniken, dyra men de har bra grejer. Ska dit å prova ut ett par i morgon, de måste beställa hem för jag är lite kinkig på modellerna ;)

Kändes inte bra i ryggen idag när jag tränade. Det har blivit sämre efter andra olyckan, undra just om det tänkte ge sig snart? =(

Jäkla kropp.

Annars är det bra :)

Å nu, Dexter å sova.

Natti!!

#1 - - Budda:

Halka? Det är jag så rädd för. :(



Jag har (också) en himla kropp. :( men den får duga? Trevlig helg.

#2 - - Ewa:

Jag är livrädd för att halka sedan jag halkade i trappan och spänner mig och håller andan vilket gör att jag är helt slut efteråt.....



Dexter är inte dum han! Kram

#3 - - Nannis:

Halka är inte å leka med, å då är inte 1500 mycket om man slipper bryta benen och göra illa rygg och nacke etc.



Har du dubbade skor Ewa?



Nej, Dexter är smart han ler kram!

#4 - - Ewa:

Nix, inga dubbade skor. Jag väljer att trippa, smyga i buskar eller stanna inne eftersom jag skulle få ont överallt av att gå med dubbar.

#5 - - Nannis:

Aha,,, ja.. Jag har fått jätteont av dubbarna som jag trätt på skon, såna med gummi. Men de påstår att de med dubb i ska vara skonsammare, det blir mer jämt fördelat och sen finns det även skor med både gummidubb och stål - så blir det mjukare att gå å man kan gå på golv utan att halka. Det är såna jag ska köpa :)

#6 - - Sara:

Lika fötter som dig jag då, kanske ska skylla det onda arvet på dig ;)

Haha nej då, klarar mig nog även om man får inse att vissa skor kommer man aldrig kunna ha, tur jag inte är som syster och är skoälskare :P

Tråkigt att det blev sämre i händerna igen, hoppas det vänder snart!

Puss på nosen <3