Det ska vara

.. nåt hela tiden känns det som.

Är i Umeå sen ett par dagar igen, får behandling för nacken. Känns som sprutan tog bra som han satte i närheten av en nerv som går nära muskelfästet där i nacken. Kändes mycket bättre igår på dagen, inte så yr heller. Men i natt efter ett par timmar sömn, vaknade jag av illamående. Så kräkts och mått illa hela natten, somnade framåt morgonsidan. Nu känns det bättre, så jag håller tummen att det inte var någon form av matförgiftning så att det blir nåt tok med den reaktiva artriten. Då kan det börjas om nämligen, jag måste vara extremt försiktig så att jag inte blir matförgiftad igen, det rör om i immunförsvaret. Hm. Ja, inget att göra nåt åt nu. Det är svårt att alltid vara på sin vakt, försöker vara noga med var och var jag äter. Men när man är på bortaplan vet ni hur det är, man vet inte exakt vad man får i sig...

Hade flax ett par dagar i af, för en väninna hemifrån stan visade sig vara här samtidigt så vi umgicks en del igår. Trevligt! Tiden går lite fortare när man har sällis. Hon flög hem igårkväll. På tisdagen kom min bästaste vän Kicki ner från Skellefteå också, så jag fick träffas och umgås med henne :)

Var tvungen byta hotell igår, för det var överfullt på stora hotellet. Tyvärr bor jag på ett litet sämre hotell nu, inte ens vattenkokare på rummet. Men hör och häpna, ett rosa bubbelbadkar! *skrattar* Testade det igår, ingen höjdare. Sen kom jag på att man ska INTE ha duschkräm i vattnet när man ska bubbla, det var nästan som en jättetreo!!! hahaha! Smart Anna! Fick hälla ut vattnet och börja om ;)

KRAM på er!

#1 - - Budda:

Slösar du med vattnet?;)



Betalat sjukvården hotell? Eller du får göra det själv? :(



Tack för vackert mms (som vanligt).