Något bättre

I nacken idag *peppar peppar*  Om jag legat på en 8-9 sista dagarna, på en skalan mellan 0-10 där 10 är grymt ont - så ligger jag på en 6-7a idag. Hoppas det fortsätter åt det hållet. Men gunget är kvar, när jag rör mig. Och muskelfästet är ont som tusan.. och ryggen är ond än. Men varje steg år rätt håll...!

Varit iväg på skolan en sväng, mentorskapet. Blev bara någon timme, sen var jag helt slut när jag kom hem. Men skönt att i alla fall komma ut och göra lite nytta.

Fint kort från finaste Monica fick jag idag! Älskar dig! :)





Å jag blev klippt några dagar innan smällen. Som tur var! För nu skulle jag inte fixa att sitta och bli klippt! Värre är det med färgen, det kan jag inte heller göra nu och det blev inte gjort innan. Så jag får se ut som en.. ja, inte vet jag. Men jag skulle behöva färga det, gillar att ha det lite mörkare än min naturliga färg. Som dessutom hotas med lite gråa strån. Men vi ska väl alla den vägen vandra?! *s*






Puss på er!
¨


#1 - - monica:

Skönt åå läsa att det går åt rätt hål fast et går sakta.. Va rädd om dig gummsan och tare så lungt som möjligt..

Blir glad ååå få göra dig glad..

Älskar dig med gummsan..

Puss åå Kram till dig..

#2 - - Budda (Tina):

Hej!

Tack för mms!



Du ser bra ut. Skulle du färga det håret? Inget fel på den färgen tycker jag. Jag ser inget grått.:)



Trevlig helg.