Å vilken dag!

Det blev en fantastisk födelsedag igår! *glad glad*

Gjorde en lchf-tårta på hasselnötsbotten, blev riktigt god! Även icke-lchfare åt den fast de hade en vanlig mandeltårta att välja på. Smarrigt! :)

Mina f.d. svärföräldrar var förbi med blomster och ett stort bidrag till att laga bromsarna på min bil - otroligt snällt! Dom grattar mig varje år, fast det är länge sen deras son och jag gick skilda vägar. Dom var med i bilden när min pappa dog, och på nåt vis blev dom mina "reservföräldrar" sen. Jag tycker det är roligt att vi kan ha kvar en god relation (även om många höjer på ögonbrynen för det. Såna jag skulle vilja kalla trångsynta).

På kvällen kom bror och hans fru, min svärmor och vänner. Vi fyllde mitt lilla kök, fick ta in campingstolar för att få plats. Trångt men hjärtligt. Fick mycket blommor, både krukväxter och snittisar.

Av min älskade fick jag ett fång med stora, djupröda rosor... ååå vad vackert! Och en flaska med min favoritparfym, Jean Paul Gaultier. Bara älskar den! Har suktat efter en ny flaska länge, men inte haft råd. Han måste ha sett det, hihi. Goding! :)

Idag är jag trött och lite hängig, känner mig lite förkyld.. inte så konstigt kanske, med tanke på sömnbristen (grannar) som råder i kombination med vädret. Haft ett uppiggande samtal med en god vän nyss, så det känns som att det kvittar att det regnar.... Är så fantastisk glad över att vi har hittat varann efter ett ganska långt uppehåll. Hon har saknats mig! Nu släpper jag henne aldrig igen ;)


Tjing!