En till blogg


Jag vet att jag är omständig. Men jag har skaffat en underblogg till denna.

Bara för att :)


För att få adress, användarnamn och lösen - skriv ett inlägg under kommentarar, eller maila mig så skickar jag till de jag känner :)


Ha det gott!!!


#1 - - Kicki:

Klart jag vill ha adress och lösen till den :)



Kramis

#2 - - Bodil:

Jag med...om jag får... :) Kram.

#3 - - Gunsan:

Men va underligt!! Jag har precis försökt få till en sån jag med!!! Fattade inte att man kunde göra det, men för några dagar sen såg jag det!!

Fast jag har inte fått till det än.....

Ska bara vara typ fotoalbum bara.

Men du, jag vill gärna ha lösen och läsa din nya.

Kram och tack för dina kommentarer på min blogg om hyenor och det bl.a. Känns bättre nu för övrigt. Men nog fan blev man bränd på nåt vis....

:O

#4 - - AnnaCarin Habel:

Vill läsa! Du kan skicka via FB!=)