Punktering

I fredags när vi skulle åka uppöver så körde vi på en skruv så det blev punktering på min bil. Dubbelsuck. Tur att vi inte hann längre än en mil från stan, så vi kunde vända om och byta till M's bil. Sen gick resten av helgen utan missöden, bara lugnt och skönt som vanligt. Vi har det bara så.... trivsamt?! Låter töntigt kanske *s* Men det är precis så som jag vill ha det nu. Promenader, äta gott, se på film, mysa, spela kort, umgås.. ladda batterierna för nästa vecka, det är inte så dumt :)

Skrev förut om att jag känner mig så trygg med honom, och tycker att det är skönt att han är så kunnig. Pratade om det igår, om utbildningar och jobb etc. Insåg varför han är så kunnig... utbildad bilmekaniker, plåtslagare, glasmästare, takbyggare som har svetslincenser och har jobbat med bygg och anläggning. Därpå en rad andra jobb, inom industri och montering. Mja, han kanske kan bygga ett hus åt oss på landet? *skrattar*

Näe, nu ska jag sluta "skryta" om min fina M som tog ut Tindra och laddade kaffebryggaren åt mig innan han åkte på jobbet.... Å ja, han finns på riktigt! ;) Dags att göra lite nytta, hoppa på bussen och åka på skolan är det hög tid för! Hoppas Du med har haft en bra helg! :)

KRAM