Duscha i kallvatten

Det har jag fått göra idag, för vattenmojset till duschen funkar inte (heter det blandare). Så vi la ut en vattenslang på gården och lät solen värma upp vattnet. Mja. Lagom tills håret var tvättat så var det ISKALLT vatten! Man blev pigg, det kan jag lova ;)

Annars har vi jobbat på gården, mest Magnus förstås. Mina händer är inte de bästa att jobba med. Vi har fixat en ställning till svartvinbärsbusken och i skrivande stund klipper Magnus gräs. Enorma ytor att klippa här. Å Tindra skäller för fullt ut honom och jäklas med att lägga ut sten framför åkklipparen så han måste stanna och ta upp. Jag har plockat stenar i massor, men hon lägger ut nya. Knäppa hund!

Igår plockade vi hjortron, gudomligt gott!

Gissa om jag trivs med mitt liv? :)










Rätt svar. Jag trivs så otroligt bra :)

Nu ska jag ta itu med grillningen, ska bli sååå gott! Marinerat köttet i två dagar så det ska vara rikgit mört och gott nu ;)


Ha det gott, kram!

#1 - - Budda:

Härligt att du gör det! :) <3

#2 - - Anonym:

GU vilka härliga bilder!!

:D