Lever

Jag lever, men har inte hunnit visa många livstecken här sista tiden!

Det går i ett med allt. Skulle gärna ha en månads semester från ALLT på okänd ort, gärna i värme. Arizona, finns det kvar eller? Nån som vill bli med? Tänk vad mysigt.... tur att det är gratis att drömma! :D


Det går så där med Midas. Han är en fin hund, sköter sig bra med nästan allt. Men Tindra är inte nöjd med situationen. Hon accepterar honom, men hon är låg och inte alls sitt vanliga spexiga jag. Jag hoppas verkligen att det går över, så hon blir glad igen. Annars kommer det gå är jag rädd.. jag vill inte att hon ska vara en olycklig hund. Men det är klart att det är en omställning för henne, så med tid kan det bli bra också! Nån som har erfarenhet av att ta en vuxen hund när man har en vuxen sen förut?

Dags att göra lite nytta igen.

Tjing!
#1 - - Gunsan:

Jag är med!!!! ;-)



Hoppas det går bättre med jyckarna...

Har bara erfarenhet av vuxen katt som fått campa med annan katt...inte samma sak :/



Ha det gott - Kram!