Att blogga från mobilen

Det funkar inte så bra, alla gånger, för exempelvis kan jag inte ändra inläggen sen (mer än från datorn). Dessutom har jag upptäckt att det automatiskt blivit "inte kommenterbart" - ändrat för detta inlägg får se om det funkar! Testa gärna lämna en! :-)

Har du haft en bra midsommar?
Min var bra, i af midsommarafton. Vi åkte till ranchen då, klippte gräs och trimmade, fixade fram utemöbler och plockade blommor - mysigt! :)

Idag har jag roat mig med att promenera med Tindra (som motionerat för tio i helgen egentligen, men inte matte...), varit på gymmet, städat och stökat hemma. Var på bibblan och lånade en hög med tidningar och ljudböcker, bra att ha nåt att läsa lata dagar i solstolen ;)

Dags att slänga sig i sängen nu, ont. Reuma-skiten spökat i ryggen igen, ingen höjdare.. Hoppas d ger sig!

Sov gott :)


#1 - - my:

hundra årsen, har inte kommit in hahah men idag tjooohooo nu är jag är och tänker sitta här och tänker inte gå härifrån nu när jag äntligen har kommit in ;))

puss ååå kram till dig min underbart finna vänn/syster..