jag trodde..

... att jag skulle ha mer fritid när jag var klar med plugget. Men så verkar inte vara fallet, inte med det jobb jag har i af. Även om det bara är halvtid så räcker det till, när jag inte är kry i kroppen. Ska hinna med träningen, hunden och hemmet också. Ja, visst, mannen bor ju också här - men han har jobbat så mycket övertid att man knappt sett till honom sen i septemer - samtidigt när vi köpte boende så började deras beordrade övertid. Tajming ;)

Arbetet i köket framskrider sakta men säkert i af, borta är dom bajsbruna väggarna och panelen. Urk. Nu är det klart med målning, tapetsering och golvet är lagt. Ska bara dit med skåpluckorna (de är på lack) och sätta dit lister så är det klart!! Då ska ni få se bild ;)

Kroppen ja. Det är väl som vanligt. Varit rätt skaplig i det reumatiska sista tre veckorna i af, det är mest händerna som börjar krångla nu igen tyvärr. Nacken är inte alls ok, och ingen remiss har jag fått. Strul.... Men jag hoppas det händer nåt på den fronten snart, efter ett samtal med remitterande ortoped igår :)

Hoppas alla ni trogna läsare har det bra! :)

KRAM på er!! <3