Äntligen sommar!

Det satt verkligen långt inne, men till sist kom sommaren även till republiken Jämtland!

I helgen var vi på ranchen, men då var det varken vår eller sommar, mer än lite sol på morgonen. +4 grader och regn annars - jämtländsk sommar? ;) Hur som helst fick vi mycket gjort, eller egentligen mest M - själv var jag ganska nyfixad i nacken så jag gjorde inte så värst mycket. Men hjälpte till så gott det fick att röja bland syrenbuskar, nyponbuskar och diverse växer runt gården :)

Kom hem i söndags, och hade sån otur att jag åkte på magsjuka på måndag. Kräktes 24 timmar, nästa konstant. Behöver jag säga att jag är hes nu? ;) Nej fy, glad att det är över! Tar nog nån dag till innan jag hämtat mig. Ska i af jobba idag, försöka ta igen lite jag missat den här veckan.

Ha det gott! :)