Vuxensidan

Så var jag överpå vuxensidan - som mina goda vänner Kicki och Thobbe så fint uttryckte det! 40. Va? När hände det? Ska man inte vara mer.. pja, obarnslig då? Jag är fortfarade en fnittrig tonåring ibland! Visst, man har ju sina ljusa stunder då man är både mogen, klok och förnuftig... men... 40?! ;)
 
Jag trivs, och inga kriser har jag sett till heller. Mest städning, tvätt och plock. Det är väl mest det jag ser hela dagarna.. Men jag trivs med det med. Ja, just ja - barnet! Han är den jag ser mest av! Så klart! Men det är väl ganska självklart, hoppas jag *S* Han är så ljuvlig. Idag skrämde han nästan slag på en dam på ICA. Han gillade akustiken tror jag. Så han tokskrek, helt plötsligt (han kan verkligen ta i den ungen!) och vrålade både högt och med djup i rösten, just som damen gick förbi. Hon flög rakt upp och ropade - Herregud! Hugo skrattade glatt.
 
Som den mogna, vuxna 40-åriga mamma jag är... vek jag mig dubbel och tokskrattade!
 
Sov gott ;)
 
 
#1 - - Ewa:

Grattis-kramar i efterskott!!

#2 - - AnnaCarin:

Nämen, har du fyllt år?!!! Det har jag missat!! Grattis i efterskott! Min tur att kliva över "strecket" snart...