Onsdagstankar

Igår var jag iväg på gymmet rätt tidigt. Där jag tränar är det många äldre som tränar på morgonen, märkte jag. Körde rätt tungt, så jag stånkade och stönade säkert (har ipod i öronen så jag vet inte så noga, och skiter i vilket också haha). Hade sett ett tips från Olga, fitnessmamman. Hon stod på två bänkar och körde med KB så att man kan göra ordentligt djupa benböj. Helt klart en utmaning tänkte jag! och började möblera om... och körde - det var verkligen rejält svårare än att stå på golvet och göra vanliga! Efter en stund insåg jag att jag hade publik... 6 glada motionärer stod och illglodde på mig. Ja men alltså? Vad ska man säga... är man på gymmet för att köra en maskin och surra bort en kvart däremellan, då blir man nog förvånad när nån kör egna övningar och dessutom STÅNKAR och tar i för kung och fosterland för att orka det sista i varje rep! ;) Humor.
 
 
Annars då? Jo, värken kommer och går med hög och lågtryck. Jag är bättre än SMHI på att förutsäga vilket väder det ska bli! Helt sjukt, men så är det. Ökade cellgiftet förra veckan, inte hört nåt efter veckans provlämning så jag hoppas att levern pallar - för ikväll ska jag ta nästa dos. Ajja, det blir nog bättre snart :)
 
 
Dags att göra lite nytta! Ha re kanin =)