Veckan som gått

Sagt det förut, men nöter väl om det igen.... vad dagarna och veckorna går fort!!!
Det är laserbehandlingar för nacken, bvc, reumatologen och saker som ska göras varje dag. Den som trodde att man var "arbetslös" när man har en liten hemma kan glömma det! ;) Att man har en risig kropp på det gör väl sitt till också, men det är inga problem att fylla dagarna i alla fall!
 
Haft en bra vecka, värken har lättat betydligt som jag berättade förut också. Men om det är cellgiftet som verkat eller om det är tack vare allt kortison kan man inte säga än. Ska bli spännande att se om jag är fortsatt OK efter att kortisonet har gått ut! Hoppas! Och hoppas biverkningarna blir lättare också. Jag har bestämt mig för att medicinen ska fungera och att jag ska få ett så normalt liv man kan, trots allt ;)
 
Häromdagen träffade jag R och hennes dotter S, vi tog en promenad och surrade en massa. Det skiljer bara en månad mellan våra bebisar, så det finns HUR mycket som helst att surra om! Det är en härlig tid nu, vårvintern är den bästa av alla när man bor här uppe tycker jag. Bra tid att ha bebis också, så det blir MÅNGA promenader. Vilket inte är så dumt, det gynnar viktminskningen också. Jag har gått ner 5.1 kg nu, på sex veckor. Är nöjd! Ska ner minst 5 kg till, men det är ju halva vägen nu :)
 
Hugo är mer och mer social, jollrar mer och mer för varje dag. En glad liten kille är han! :) Förutom på kvällarna vid 18-21 då kan kan ha ont i magen fortfarande ibland. Men det har blivit mindre och mindre, igår var det en halvtimma. Himla magknip... Men det går åt rätt håll, hoppas att det försvinner helt snart!
 
Nej nu ska jag ta och städa lite innan lillkillen vaknar, han sover efter dagens prom. Ikväll får vi besök, kan vara roligt om de tar sig in här *s* STÖKIGT är bara förnamnet..!
 
Titta vad söt han är, vår lilla prins! 2 månader och en vecka precis på kortet :)