Så kom fredagen....

Sov klent, oroligt och sen med en Tindra som kom upp och la sig i sängen halv 5 för att bli klappad. Körde en mil på crosstrainern, sen dök Matsen upp och dagen blev fylld med flyttstök. Han har fått tag i en superfin lägenhet, betydligt mer rymligare än min. Men det kan han gott ha det ;)

Det har hänt så himla mycket sista tiden... Är mycket jag inte vill skriva om här, riktigt än i alla fall.. Men en av sakerna som hände förra helgen har blivit allt svårare att förstå, så jag skriver om det ändå... En av mina närmaste väninnor gjorde en tabbe, en i mina ögon ganska rejäl en. Vi har inte pratat med varann sedan händelsen och det känns lite märkligt...

Jag har rannsakat mig själv, men det är egentligen meningslöst eftersom jag inte kunnat påverka händelsen i sig överhuvudtaget - men jag undrar varför hon inte ens kontaktat mig för att FÖRSÖKA reda ut det. En annan vän påpekade vackert att jag har så hett humör när jag blir arg så att hon förmodligen inte törs ringa. Eh.. Ja, det är sant att jag blir skogstokig när jag blir sviken av dom som står mig nära. Dom som inte står mig nära har heller ingen makt att såra mig. Alltså är det SÄLLAN jag har anledning att bli förbannad, men när jag väl blir så brinner jag upp. Men jag slåss ju inte (ofta *asg*) och till min fördel talar att jag lugnar ner mig snabbt och är ALDRIG långsur. Det är liksom inte min grej. Det är väl bättre att bli ÄRLIGT förbannad och sen är det ur världen än att hålla på med nåt jävla fånigt surande i evigheter?!

Jag tycker i ärlighetens namn att jag är värd en ursäkt i alla fall..... Men jag lovar att varken klösas, sparkas eller bitas ;) Den andra tanken som naturligtvis slår mig är att hon inte sett på vår vänskap som jag sett på den, jag kanske inte varit lika viktig för hennes som hon för mig - och av den anledning kanske det inte känns så viktigt att ens försöka..? Ja... jag vet inte, det är bara hon som har svaret på den frågan. Nog ordat om detta.

Lyssnar på gamla härliga Metallica låtar ikväll, det är så man blir nostalgisk.... Att man kan ha så starka minnen till vissa låtar?! Till metallica har jag hur många musikminnen som helst... Många inte alltför upplyftade... Nej, dags att rycka upp sig lite här nu. Jag får ju faktiskt besök ikväll, så jag ska inte deppa ihop här nu ;)

Gissa vem det är kort på idag då? ;)

image60

Tindra ser en ekorre i trädet *maaat* ;)

image61

Tindra och Melvin i sängen, hejar på matte som trampar som en tokig på crosstrainern ;)

image62

Behövs ord...? :D


Trevlig helg! :)

#1 - - sanna panna:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...Tindra...SOM BARA HON KAN LIGGA.....**tittar extra på läppen som ligger utvikt***---------------> over and out hahahahaha..