En stökresa

Åkte till Sollefteå efter jag praktiserat klart i fredags. Fixade hundvakt, för sambon var iväg på rally i södra Sverige, och jag kunde inte ta med henne heller. Måste fixa åksjukepiller till henne, för som det ser ut nu så kommer det bli flera resor dit. Att jag bodde där så många år..... ;)

Vilka himla tvära kast som pågår i mitt liv nu, och det händer MASSOR av saker varje dag, hinner liksom inte med riktigt. Men men. En vacka kvar på praktiken nu, hade träff med handledarna från AF och skolan i fredags, och jag fick så bra omdömen från AF att jag blev rörd *gladglad* Sen har jag en veckas seminarier efter det, sen är det liksom klart för den här terminen! Vet inte om jag kommer in på skolan, inte sökt några jobb än, men vi får se vad det blir! Tiden går så fort!

Dags att kasta mig i säng, upp med tuppen i måra......

sov gott! ;)