Tokånger!

Jag borde få VM-pris i vimsighet jag.

Sprang som en gasell runt i tre affärer till idag, på jakt efter den ultimata mobilen. Den fanns inte. Jag kände mig inte nöjd ändå med beslutet om Samsung Soul. Tråkigt med grått och svart... Fick kila tillbaka på skolan efter gasell-rusningen och fortsätta lösa juridiska problem, utan att ha funnit nåt bättre.

Väl hemma kikade på på nätet.. på Net on Net fanns det ultimata! Soulens läckra innehåll, men i en rosa lysförpackning! Yeeaaa... me like... Så en sån får det bli! :D




Nästan i extas här. Så den beställda svarta ska få åka tillbaka, eller ja, hämta ut och sen åka på on off och lämna tillbaka den. Bye bye fönen!! :)

Ska göra lite kaffe och ladda för morden som ska begås ikväll... i midsomer.

Ha re!!
#1 - - Ewa:

Oooo, rrrrrrrrrosa! :-)



Jag vill inte vara någon glädjedödare, men personligen har jag dåliga erfarenheter av Net on Net. Urkassa returvillkor. Jag håller tummarna, så att telefonen är SUPERDUPERFANTASTISK!!

#2 - - Nannis:

Får hoppas på det! :) Fast jag tror att den är bra, vad jag hört o läst. Jag har köpt en rätt dyr kamera en gång på net on net, det strulade lite med vad jag hade beställt o vad jag fick - men den gången fixade dom det utan knorr. Får hoppas denna slipper skickas nåt ;)

#3 - - T:

Köper ´allt´inom data via netonnet.

Vilken snygg telefon. jag har också en ny, benvit Ericsson med snygt skal med blad och fjäril. :) En födelsedagsgåva förra veckan.



Lycka till!!



Gasell? haha...