Jag har inte dött

Även om jag varit lite (mycket) frånvarande här ett tag ;) Det har varit fullt upp, mycket jobb, mycket värk, stök med flytten till radhuset och framför allt mycket jobb med hundar. Tyvärr har vi insett att det funkar inte med Midas, för Tindra vill inte vara samma glada hund som hon alltid varit. Så han ska få flytta, och ikväll bär det av till min bror och hans fru! Jag tror att det kommer att gå bra, dom bägge inser att han är en krävande hund rent motionsmässigt - och vi kommer alltid att ställa upp om de behöver hjälp. Värken ja. Det tycks som att det reaktiva artriten gjorde att det bröt ut en kronisk psoriasis artrit. Tyvärr ingen bra diagnos, vilket jag vet mycket väl eftersom att jag bott ihop med en man med samma diagnos. Vilka är oddsen för det?! Otur. Ja, men ibland har man även tur. Berättar mer om det sen :) Ha det gott! Och välkommen tillbaka till min blogg *s* ska skärpa mig nu ;) KRAM!