Måndagstankar....

Jag tycker dagarna som går alltför snabbt blir veckor som blir månader, som blir år. Ja, du fattar... Jag börjar få lite panik över sakernas tillstånd, eller egentligen mitt eget. Är jag inne på rätt bana, är jag kanske mer ute på hal is och halkar på?

Jag vet inte... börjar tappa sugen för en del grejer nu, skolan är bara en av dom... Har inte samma gnista längre, och framförallt har jag inte samma glädje. När tappade jag den?? Och ännu viktigare, hur får jag den tillbaka? Vill kunna vara så där bubblande glad, det var så länge sen och jag saknar det så förbannat mycket!

Över till det ointresanta, dvs dagens pratiska göromål. Simmat, läst lite, skrivit lite, hämtat hem ny dator i delar, handlat och pratat ett par timmar i telen och funderat över hur jag ska gå till väga med utvärderingsplanen. Drömmer snart om dessa jä--la utvärderingsmodeller och metodik  för dito. *suck*