Tiden tar vägen men var?

I natt sov jag klent, hade märkliga drömmar om en färja till England.... ehhh? Sen blev jag väckt av Wilma katten ett par gånger, så jag var rätt seg och trött på morgontimmarna. Nu kan jag inte sparka upp nån annan att ta ut Tindra heller, så det var bara att ta sig ur sängen o skutta ut i regnet. Ja, skutta var väl att överdriva en smula....

Tränade workout och sen 1.5 mil på XT:n, den tar på bra den. En god investering som jag är supernöjd med. Häcken har så smått börja förflytta sig lite uppåt tycker jag minsann *skrattar* Bättre upp än ner i min ålder ;)
I övrigt har jag inte fått så mycket gjort idag, lite städning och tvätt och en långprom med Tindra efter att regnet slutat. Plugget ligger lite hopplöst efter nu... känns så motigt att läsa året om! Jag har gjort det i 3 år nu... snacka om less! Även fast jag kom in på sommarkursen som jag verkligen VILLE gå så hittar jag inte motivationen att ta tag i det. Var mer matte än jag trodde också i nutritionskursen, men det är säkert intressant bara man kommer in i den..... om man gör det... nån gång.. kanske... suck.

Ikväll har jag haft Ninni på besök, alltid lika trevligt att träffa henne. Vi fikade te och mackor så det må bli 3 mil i morgon om jag ska bränna allt det ;)


Ta hand om varandra! =o)

OBS! Bilderna från bröllopet är uppdaterade, då jag (eller någon annan i familjen haha) upptäckte att en del saknades på bild ;)