Ny vecka...

Allt har sin gilla gång, inte hänt mycket i helgen direkt. Film och umgänge, lugnt och skönt :)


Vi tog en vända på folkets hus på loppis igår, jag fyndade några böcker. Arnaldur Indriadson Glasbruket, Marie Jungstedt Den inre kretsen, Peter Robinson En ovanligt torr sommar, P.D. James I mördarens rum och Karin Wahlbergs Blocket. Två av böckerna var inbundna, resten pocket, och alla såg helt och hållet nya ut. Pris; 45 spänn! Det är vad jag kallar bra pris ;)

Tror jag ska skaffa mig lite nya skor, lite småsugen på dom här... vad tror ni? ;)

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3415047.ab

En del människor har kanske mer i fötterna än vad dom har innanför luvan....


Ha re kanin!!




 

#1 - - Linnea:

Hmmmm....vilka fina...eller?

#2 - - Sara Sunshine:

Euhm, inte riktigt din stil kanske? :P

#3 - - Ewa:

Bland det fulaste och mest idiotiska jag har sett!

Det ser ut som om hon har tappat klackarna, men inte har märkt det. Än.

#4 - - Marie:

Men gud vilka perfekta skor för mej, jag som inte kan gå i högklackat.....asg